INTESANET
ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОКУПКО-ПРОДАЖБА НА СТОКИ
ПРЕЗ УЕБ-САЙТА НА ”ИНТЕЗА” ООД
Настоящите Общи условия регламентират отношенията между:
“ИНТЕЗА” ООД, с ЕИК 040348242, със седалище и адрес на управление: гр. София 1345, СО – район Илинден, ул. „Кукуш” № 1, тел.: 02 821 14 45 e-mail: Моля, включете JavaScript, за да видите имейла , наричано по-долу за краткост в настоящите Общи условия ДОСТАВЧИК (Дружеството/ИНТЕЗА),
от една страна,
и лицето, съгласило се с настоящите "Общи условия", наречено по-долу за краткост ПОТРЕБИТЕЛ/КЛИЕНТ от друга, във връзка със заявяването и закупуването на предлаганите стоки чрез електронен магазин ”www.intesanet.bg” (собственост на Дружеството)
В настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ се употребяват следните термини:
“САЙТ”, означаващ уебсайта, намиращ се на ”www.intesanet.bg”.
“ОНЛАЙН МАГАЗИН”, означаващ виртуалния магазин ”www.intesanet.bg”, намиращ се в Интернет мрежата и предоставящ възможността за закупуване на стоки през Интернет;
„ПОЛЗВАТЕЛ“означава лице, ползващо функционалностите на сайта и/или онлайн магазина; Достъп до регистрация в сайта и/или ектронния магазин се предоставя на Ползватели, които са професионални ключари, действащи самостоятелно или като юридически лица с регистриран такъв предмет на дейност. Достъпът се осъществява след одобрение от администратора на сайта.
“ПОТРЕБИТЕЛ”, означаващ потребител по смисъла на Законa за защита на потребителите(ЗЗП);
“ЛИЧНИ ДАННИ”, означаващ лични данни по смисъла на Законa за защита на личните данни (ЗЗЛД);
“НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ”, означаващ наложен платеж по смисъла на Закона за пощенските услуги(ЗПУ);
“ОБЩИ УСЛОВИЯ”, означаващ настоящите общи условия. С кликването върху който и да е линк, бутон или приложение, находящи се на сайта, с изключение на линка, сочещ към тези ОБЩИ УСЛОВИЯ, ползвателят изрично и безусловно се съгласява с настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ за ползването на сайта и онлайн магазина;
Чл. 1. Доставчикът предоставя на Потребителя възможност при съобразяване и спазване на настоящите "Общи условия" да закупува предлаганите в електронен магазин ”www.intesanet.bg ” стоки.
Чл. 2. Доставчикът публикува на адрес ” www.intesanet.bg ” следната информация:
* Описание на основните характеристики и изображение на всяка стока, съгласно посочената от производителя информация.
* Продажната цена, с включен ДДС, но не и тарифа за стойността на пощенските, куриерските или транспортните разходи, невключени в цената на стоките, свързани с тяхната доставка.
* Информация за начините на плащане, доставка и изпълнение на договора.
* Правото на Потребителя и условията и начина за упражняването му да се откаже от договора и условията, при които стоката може да бъде върната, с изключение на случаите по Закона за защита на потребителите.
* Периода, за който направеното предложение и цена остават в сила.
* Стоките в промоция, промоционалната им цена, периода на промоцията и условията, при които тя е валидна. В случай, че не е са изрично посочени обекти на Дружеството, в които промоцията е валидна, ще се счита че тя важи само за стоки, закупени от интернет магазина.
* Минималната продължителност на договора - при договори за постоянна или периодична доставка на стоки или услуги.
* Всякаква друга информация, която Доставчикът е длъжен, съгласно българското законодателство, да предостави своевременно на Потребителя преди закупуването на стоката от Потребителя.
Чл. 3. За да получи правото да извършва валидни заявки за закупуване на предлаганите в настоящия онлайн магазин стоки, Потребителят трябва да попълни електронната регистрационна форма, намираща се в настоящия онлайн магазин.
При попълване на електронната форма за регистрация, Потребителят е длъжен да предостави изискуемите и верни данни, както и да ги актуализира в седем дневен срок от тяхната промяна. Потребителят гарантира, че данните, които предоставя в процеса на регистрация, са верни, пълни и точни и при промяна на последните, ще ги актуализира своевременно. В случай, че Потребител предостави неверни данни или не са отразени настъпили промени в срока по предходната алинея, Доставчикът има право да прекрати договора като спре незабавно и без предизвестие поддържането и достъпа на Потребителя до профила му. Преди извършване на изявлението, Потребителят може свободно да поправя въведената от него информация в регистрационната форма.
Чл. 4. С акта на регистрацията си Потребителят изразява „онлайн” съгласие с настоящите Общи условия, с което се счита за обвързан с клаузите им. От момента на обвързване на Потребителя с клаузите на настоящите Общи условия възниква възможността същият да извършва валидни заявки за закупуване на стоките предлагани чрез настоящия онлайн магазин.
Чл.4.1. С акта на регистрацията си Потребителят дава съгласие да получава рекламния Бюлетин на онлайн магазина или отказва да се съгласи да получава тази информация.
В случай че Потребителят не желае да получава рекламния Бюлетин, той трябва изрично да информира Доставчика, като изпрати молбата си на електронна поща на имейл: Моля, включете JavaScript, за да видите имейла .bg, или като се отпише лично в меню „Моят профил – Лична информация“.
Чл. 5. Потребителят получава достъп до формата за подаване на заявки за покупка на предлаганите стоки след като въведе валидни потребителско име и парола на съответните места в Интернет страницата и натисне виртуалния бутон "ВХОД".
Подаването и извършването на заявка се осъществява чрез последователното извършване на следните действия:
Чл. 6. Всички цени са в български лева, с включен ДДС. Указаните цени на отделните стоки са за съответния брой и не включват разходите за доставка. Доставката се извършва чрез куриерска фирма „Спиди“ АД на преференциални цени за Клиентите на магазина, включващи отстъпка до 35% от стандартната тарифа на превозвача. Допълнителните такси, начислявани от превозвача върху стандартните и преференциалните цени за доставка, са налични на адрес www.speedy.bg.
Чл.7. Цената по предходния член, както и разходите за доставката могат да бъдат платени по някой от следните начини: плащане при доставка на стоката, по банков път, както и в брой в офисите на Доставчика, като Потребителят се задължава да заплати продажната цена на закупената от него стока, както и пощенските, куриерските или транспортните разходи, невключени в тази цена, свързани с нейната доставка.
Потребителят не се задължава да заплати разходите за доставка в случаите, в които при извършването на валидни заявки на определен брой стоки и заплащането на цената на заявените стоки, между Представител на електронния магазини Потребителя, е уговорено разходите за доставка да бъдат за сметка на Доставчика.
Чл. 8. Заявената за покупка стока се доставя с подходящи съобразно вида й опаковка и транспорт на посочения от Потребителя адрес за доставка в срок до три работни дни от датата на потвърждаването на заявката, с изключение на неделя, официалните празници и/или обявените за неработни дни.
Чл. 9. Стоката се предава на адреса за доставка на Потребителя или на трето лице - представител на Потребителя, което приема и потвърждава получаването на същата от името на Потребителя.
При предаване на стоката Потребителят или третото лице - представител на Потребителя, подписват придружаващите я документи, служещи като потвърждение за доставката на стоката. В случай, че Потребителя не бъде намерен в срока за доставка на посочения от него адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, Доставчикът се освобождава от задължението си да достави заявената стока. Потребителят може да потвърди желанието си да получи стоката и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, като поема всички разходи по доставката. В този случай започва да тече нов срок за доставка от момента на потвърждението по предходното изречение.
Чл. 10. Доставчикът се задължава: да прехвърли на Потребителя фактическата власт на закупената стока след получаването от страна на Доставчика или на негов представител на покупната цена на конкретната стока; да достави в срок заявената за покупка стока; да полага дължимата грижа за изпълнение на своите задължения.
Чл. 11. Доставчикът има право:
>Да поставя електронни препратки към други Интернет страници и ресурси за продажба на стоки и предоставяне на услуги от трети лица, включително електронни препратки, сочещи към други уебсайтове и в потребителския профил.
>Да изпраща до Потребителя „Newsletter” (информационен бюлетин), за получаването, на който Потребителят се е абонирал.
>Да събира и използва информация относно своите потребители, когато същите се регистрират, която може да включва име, презиме, фамилия, адрес, професия, пол, възрастова група, телефон, електронен пощенски адрес за кореспонденция и всяка друга информация, която се предоставя при регистрацията и всяка друга, която се въвежда или предоставя при заявяване, получаване или използване на предоставяните от доставчика услуги, участване в промоции, томболи и състезания, попълване на анкетни карти, въпросници, формуляри и други, като Доставчикът ще използва същата при спазване на Закона за защита на личните данни.
Защита на личните данни
С приемането на настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ, Потребителят дава безсрочното си изрично и безусловно съгласие, до евентуалната му изрична писмена отмяна, предоставените от него лични данни да бъдат събирани, съхранявани, обработвани и използвани от „Интеза” ООД или упълномощени от Дружеството трети лица за целите на изпълнението на договора за продажба от разстояние и доставка на поръчана стока, маркетингови и рекламни цели и анализи на „Интеза” ООД, участие в игри, промоции и томболи, организирани от Дружеството, както и за всякакви други незабранени от законодателството цели.
Чл. 12. Доставчикът:
>Полага грижа информацията в магазина да се поддържа винаги вярна и актуална, но не гарантира за достоверността и пълнотата на същата;
>Не носи отговорност за непредоставяне на достъп до магазина, както и за необработването или ненавременното обработване на заявките за покупка, при настъпване на обстоятелства извън неговия контрол - случаи на непреодолима сила, случайни събития, проблеми в глобалната мрежа Интернет и др.;
>Не гарантира, че достъпът до магазина ще бъде непрекъсваем, навременен, сигурен и свободен от грешки, доколкото това е извън възможностите, контрола и волята му;
>Доколкото не разполага с възможността да променя, контролира или по друг начин влияе върху качеството и годността за употреба на заявените от Потребителя стоки, не отговаря за съответствието им с приложимите нормативни изисквания и техните качества;
>Не носи отговорност за вреди, причинени върху софтуера, хардуера или телекомуникационните съоръжения, или за загуба на данни, произтекли от материали или ресурси, търсени, заредени или използвани по какъвто и да било начин посредством него;
>Доколкото няма обективната възможност и задължение и не контролира Интернет страниците и ресурсите, станали достъпни чрез поставените в магазина и в потребителския профил електронни препратки;
>Не носи отговорност за противоправния характер на съдържанието и материалите, находящи се на тези Интернет страници и ресурси;
>Не носи отговорност за претърпени вреди и пропуснати ползи, произтекли от използването, достъпа или недостоверността на тези материали и съдържание;
>Няма задължението и обективната възможност да контролира начина, по който Потребителят използва магазина.
Чл. 13. Потребителят се задължава да посочи:
> Точен и валиден телефон;
> Адрес за доставка;
> Електронен пощенски адрес (имейл) за кореспонденция;
> Да заплати цената на заявената от него стока;
> Да заплати разходите по доставката, освен в случаите, в които разходите за доставка остават за сметка на Доставчика;
> Да получи стоката;
> Да полага всички грижи и да предприема необходимите мерки, които разумно се налагат, с цел опазване на паролата си;
> Да не прави достояние на трети лица паролата си, както и свързаните с нея особености по потребителския си профил и да уведомява незабавно Доставчика в случай на неправомерен достъп до потребителския му профил, както и при вероятност от такъв;
> С оглед спецификата на Интернет протоколите и сигурността при опазването на данните за паролата, да прекратява сесията, при която е влязъл в потребителския си профил чрез натискане на виртуалния бутон “Изход”;
> Да не подава фиктивни или невалидни заявки или друга невярна информация. Потребителят носи пълна отговорност за опазването на своята парола, както и за всички действия, които се извършват от него или от трето лице чрез използването й.
Чл. 14. Потребителят има право на:
> Достъп в режим онлайн до Доставчика, при спазване на условията и изискванията за достъп, освен при настъпване на обстоятелства извън контрола на Доставчика - случаи на непреодолима сила, случайни събития, проблеми в глобалната мрежа Интернет;
> Достъп и корекция в режим онлайн на личните си данни;
> Да откаже да получи заявената от него за покупка стока при спазване на законовите изисквания (Закона за задълженията и договорите, Закона за защита на потребителите, Търговския закон);
Чл. 15. Потребителят се задължава:
> Да спазва реда и условията за предявяване на рекламации и отправяния на искания за замяна на заявени стоки, ред и условия, публикувани на настоящия уебсайт за електронна търговия и декларира, че се счита за обвързан с тези ред и условия;
> Да спазва българското законодателство, настоящите Общи условия, Интернет етиката, правилата на морала и добрите нрави;
>Да не нарушава чужди имуществени или неимуществени права, включително право на интелектуална собственост;
> Да уведомява незабавно Доставчика за всеки случай на извършено или открито нарушение при използване на магазина;
> Да не се намесва в правилното действие на системата, включително, но не само, да не осуетява процедурата по идентификация на друг потребител, да не осъществява достъп извън предоставения му, да не възпрепятства други потребители да използват магазина;
> Да не извлича чрез технически средства или по технически начин информационни ресурси или части от информационни ресурси, принадлежащи към базите данни, разположени в магазина и по този начин да не създава собствена база данни в електронен или друг вид;
> Да не се представя за друго лице или представител на юридическо лице или група хора, които не е оправомощен да представлява, или по друг начин да заблуждава трети лица относно самоличността си или принадлежността си към определена група лица;
> Да не извършва злоумишлени действия по смисъла на настоящите Общи условия;
> При неспазване на задълженията Доставчикът има право незабавно и без предварително предупреждение да спре достъпа на Потребителя и трети лица до потребителския му профил, както и право на обезщетение за всички претърпени вреди и пропуснати ползи, които са пряка и непосредствена последица от неизпълнението на задълженията по предходната алинея от страна на Потребителя. В тези случаи Доставчикът има правото да сезира компетентните държавни органи за установяване на съответното нарушение.
Гаранции и рекламации
Чл. 16. Доставчикът е длъжен да предаде на потребителя стока, която съответства на индивидуалния договор за продажба. За да съответства на договора за продажба, стоката трябва да:
След получаване на пратката КЛИЕНТА трябва да провери съдържанието на пакета за съответствия на стоката със заявката.
Гаранция
Според чл. 112 от ЗЗП:
„(1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, Клиентът има право да предяви рекламация (попълва форма за искане за рекламация), като поиска от Доставчика да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай Клиентът може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно, или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.
(2) Смята се, че даден начин за обезщетяване на Клиента е непропорционален, ако неговото използване налага разходи за Доставчика, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид:
16.1. Търговска гаранция е всяко задължение, поето от Доставчика или производителя към Клиента, да възстанови цената, заплатена за потребителската стока, да замени или поправи стоката или да положи други грижи за нея, без това да е свързано с разходи за Клиента, когато потребителската стока не отговаря на условията, обявени в заявлението за предоставяне на търговска гаранция или в рекламата, свързана с него.
16.2. Преди да бъде изпратен всеки артикул се проверява за техническа изправност от вносителя/производителя (ако това е възможно, без да се нарушава целостта на опаковката) и за цялостност на опаковката.
16.3. Всяка стока, на която е указан срок на гаранция, се изпраща на клиента с оригинална гаранционна карта, в която са упоменати:
16.4. За всички продукти, както и за специфичните продукти в интернет магазина, важат гаранционните условия на съответния производител или на оторизираните сервизни центрове. В сервизните центрове важат единствено оригиналните гаранционни карти, с които е получена стоката. Освен гаранционната карта в много случаи се изисква касова бележка или фактура за покупката, за да бъде уважена гаранцията. Оторизираните сервизни центрове може да откажат обслужване по гаранция в случай, че потребителя не може да предостави надлежно документите (гаранционна карта или документацията към продукта) получени със закупуването на стоката. Доставчикът не е задължен да възстанови и не носи отговорност ако потребителя загуби гаранционните си карти, документите и окомплектовката на закупената стока.
16.5. При повреда в рамките на гаранционния срок, за стоки с гаранционна карта на Доставчика, стоката се изпраща до офиса на Доставчика, след предварително договаряне за начина на получаването й. След отстраняване на повредата се връща на клиента за сметка на Доставчика. С изключение на задълженията специално посочени в тази гаранция, Доставчикът не може да бъде отговорен за директни, недиректни, специални, случайни или последващи повреди, независимо дали се базират на неправилно монтиране или инсталиране на стоката, договор, вреда в следствие пропуск на длъжностно лице или някоя друга законна теория и дали е предположена възможността за такива повреди. Гаранцията за определени продукти от настоящия интернет магазин е валидна само в случай, че монтажът им е извършен от Доставчика или от оторизиран от него изпълнител по монтажа. За повече информация относно конкретните такива продукти, следва да се свържете с Доставчика на тел. 02 821 14 45 или на e- имейл Моля, включете JavaScript, за да видите имейла .
16.6. Транспортен дефект - при нарушения във външния вид на стоката възникнали при транспорта, трябва да се обърнете към куриера за Протокол за увредена пратка, както и незабавно да се свържете с нас на офисните телефони. Гореспоменатия Протокол се изготвя от представителя на Куриерската фирма и в присъствието на Потребителя, непосредствено след получаване на пратката и при установяването на транспортния дефект.
Отказ от поръчка
16.7. Клиентът има право да откаже получаването на заявената от него стока при едно от следните условия:
Условия за връщане на закупена стока
16.8. За да се възползвате от правата си по ЗЗП, попълва форма за „Искане за рекламация”, като подробно описва причините за рекламация. Това не се посочва, когато условието за връщане на продукт е по чл. 16.7, т. 5.
16.9. Когато Доставчикът достави стока, различна от заявената и Клиентът упражни правото си на отказ, разходите по връщането на стоките са за сметка на Доставчика.
16.10. В случай на правата по чл. 16.7, т. 5 и спазване на условията в чл. 16.7, т. 6, букви a,b,c,d, Доставчикът възстановява по банков път заплатената стойност на стоките в законоустановения срок на лицето, титуляр на плащането на поръчката. За титуляр на плащането Доставчикът приема лицето:
16.11. Доставчикът може да откаже да приеме връщане на стока и възстановяване на заплатени продукти ако искането е от лице, което не е титуляр на плащането.
16.12. Адресът, на който Клиентът трябва да изпрати отказаната стока е адресът на управление на Доставчика, и при условията на чл. 16.7, т. 6, буква f.
16.13. Не подлежат на връщане стоки по чл. 16.7, т. 8, букви a,b.
16.14. Доставчикът може по своя преценка да приеме обратно стока извън периода от 7 работни дни при следните условия:
16.15. Преди Доставчикът окончателно да приеме върната стока, проверява за изрядност съдържанието й, окомплектовката, документите към нея и дали съответства по наименование на изпратената към Клиента.
16.16. В случай на установени липси в окомплектовката на продукта, Доставчикът дава срок от 24 часа до 5/работни/ дни след като уведоми Клиента за несъответствието, същия да предостави пълната окомплектовка на върнатия продукт.
16.17. При неспазване на условията по чл. 16.16., Доставчикът си запазва правото да не възстанови стойността на продукта и връща отново стоката на Клиента.
16.18. При неспазване на условията по чл. 16.15., Доставчикът уведомява Клиента за отказа си и му предлага варианти.
Рекламация
16.19. На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на заявената от Клиента, при спазени всички условия от индивидуалния договор и ако е предявена своевременно в съответствие със ЗЗП.
16.20. Рекламацията се предявява писмено по указания начин в Обслужване на рекламация.
16.21. При установяване на грешка в съответствието на стоката със заявената, когато Клиентът не се възползва от правото си да развали индивидуалния договор, разходите по връщането на продукта и изпращането на верния, в съответствие със заявката, са за сметка на Доставчика. Собствеността върху несъответстващата стока не се прехвърля върху Клиента, а остава притежание на Доставчика. Клиентът е длъжен да спазва разпоредбите по чл. 16.7, т. 6, буква „е” и сключения индивидуален договор. В срок до 5 (пет) работни дни Клиентът трябва да върне стоката за сметка на Доставчика по посочена куриерска фирма, като изрично подчертае на куриера, че обслужването е по договор. Допуска се връщане на стока и в офиса на Доставчика при предварителна договорка. С получаването на върнатата стока, Доставчикът незабавно изпраща верния продукт, в съответствие със заявката, като поема съответните разходи.
16.22. На рекламация не подлежат стоки, за които Клиента е бил предварително предупреден за несъответствие или дефект, както и за стоки, чието несъответствие се дължи на материали, предоставени от Клиента.
16.23. Ако при получаването на стока, тя е с нарушена или разпокъсана опаковка, рекламацията трябва да бъде направена още при самото получаване на стоката в присъствието на куриера. В този случай незабавно се обадете на тел. 02 821 14 45 или направете констативен Протокол чрез куриера. Рекламацията се удостоверява със запис в товарителницата от получателя, в момента на получаване на пратката.
16.24. В случай на видима повреда на пратката в момента на нейното предаване, се изготвя (в два еднообразни екземпляра) констативен протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и нейната опаковка. В този случай Клиентът може да откаже получаването на пратката, или да я вземе на своя отговорност. В случай, че Клиент приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера, с получаването и отговорностите по рекламация се прехвърля към куриера, доставил пратката, и Клиента. При такива обстоятелства важат условията за рекламация на пратки на съответната куриерска фирма.
16.25. С предявяване на рекламация при спазени всички условия на магазина, както и всички действащи законови разпоредби, Клиентът може да претендира:
16.26. Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея.
16.27. Гаранционни продукти се обслужват в съответствие с указанията, посочени в гаранционните карти.
Обслужване на рекламации
Обслужването на рекламации става по реда описан по-долу.
16.28. Изготвя форма за „Искане за рекламация”, с описано подробно становище на причините за рекламацията.
16.29. След получаването на формуляра, Доставчикът връща отговор на Клиента на посочен валиден имейл адрес. Доставчикът си запазва правото да не приеме констатацията на Клиента ако прецени, че основанието му за рекламация е неоснователно, или е следствие на неправилна употреба на стоката от страна на Клиента.
16.30. В случай, че от получения формуляр не става ясно за причините по предявената рекламация, Доставчикът уведомява Клиента за правата му по подходящ начин (телефон или валиден имейл). Клиентът връща закупения продукт по удобен за него начин и за негова сметка до офиса на фирмата.
16.31. За всяка стока, върната с рекламация, се съставя констативен протокол и след преглед от комисия, се изготвя становище с приемане или отхвърляне на предявената рекламация. Срокът, в който комисията трябва да излезе със становище пред Клиента, е до 10 (десет) дни след предявяване на рекламацията.
16.32. След оформянето на констативния протокол и приемането на рекламацията като основателна, Доставчикът уведомява Клиента по телефон или имейл и предприема следните действия по обслужване на рекламацията: